SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Žirafka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (v nadaljevanju: GZS) in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med Žirafka.si (v nadaljevanju: prodajalec) in kupcem.
Spletno trgovino Žirafka.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »Žirafka.si«) upravlja Natalija Bokal, s. p., Krmelj 21a, 8296 Krmelj.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Žirafka.si ima pravico spremeniti splošne pogoje poslovanja, tako, da na spletni strani posodobi splošne pogoje poslovanja. Spremembe so kasneje za uporabnika zavezujoče.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Spletna trgovina Žirafka.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, pri tem mora biti razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza ali ne,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV IN CENE
Vse cene v spletni trgovini Žirafka.si so objavljene v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV-ja na podlagi 1. odstavka 94. člena zddv-1 (nismo zavezanci za DDV). Zaradi poslovanja preko spleta in prodaje izdelkov fizično v ateljeju, se ponudba lahko spreminja pogosto in hitro. Žirafka.si si pridružuje pravico, da izdelka, ki ni na zalogi, ni več možno izdelati, čeprav je objavljen na spletnem mestu Žirafka.si. Dopuščamo možnost napake pri vnosu specifikacij artiklov. Slike artiklov so delno simbolične, saj so vsi izdelki v celoti izdelani ročno zato lahko pride do manjše razlike detajlov, ki so vidni samo s podrobnim opazovanjem. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina Žirafka.si omogoča naslednje načine plačila:
- PREDRAČUN: Pri tem plačilu znesek nakažeš na naš transakcijski račun
- PAYPAL: Pri tem plačilu znesek plačaš preko Paypal-a.
- KREDITNA/DEBETNA KARTICA: Pri tem plačilu znesek plačaš s svojo kartico Mastercard ali Visa.
Predračun je potrebno izvesti v roku 3 dni, sicer ima prodajalec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal kupec nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet.
IZDAJA RAČUNA
Spletna trgovina Žirafka.si po plačilu oz. pri dostavi naročenih artiklov kupcu posreduje račun v elektronski ali fizični obliki.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
PROMOCIJSKE KODE IN KUPONI
Promocijske kode oz. kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo oz. kupon najdete na spletni strani podjetja, na družbenih omrežjih podjetja, naslovni strani oglasnega sporočila, v e-obvestilih podjetja ali v drugih medijih.
Menjava promocijske kode oz. kupona za gotovino ni možen. Promocijska koda oz. kupon sta unovčljiva le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti kupona.
DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI
Prodajalec bo izdelke izdelal in predal dostavni službi v roku 3 do 8 delovnih dni. Prodajalec si dovoljuje pravico do podaljšanja roka v primeru večjega števila naročil v akcijskem obdobju ali v času dopustov/bolezni. Podaljšan rok za pošiljanje je tudi za izdelke, ki niso na zalogi in sicer 2-14 delovnih dni. V kolikor potrebujete hitrejšo dostavo, nas kontaktirajte na info@zirafka.si.
V primeru povečanega obsega dela si pridružujemo pravico do podaljšanja roka izdelave in dobave naročil. V primeru ne dobavljivosti izdelka si pridružujemo pravico zavrnitve že oddanega in potrjenega naročila.
Kupljeni artikli bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije ali drug dobavitelj po izbiri Žirafka.si. Strošek dostave znaša 4,50 EUR na pošiljko.
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj prodajalec nima vpliva.
Dostavo izvaja Pošta Slovenije, in sicer v svojem delovnem času.
PREKLIC NAROČILA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur od oddaje naročila. Naročilo kupec prekliče tako, da pošlje obvestilo o preklicu na e-mail info@zirafka.si, v katerem sporoči zahtevo po preklicu in sporoči številko naročila, v zadevo sporočila pa vpiše »PREKLIC NAROČILA«. V primeru pravočasnega preklica kupca ne bremenijo nobeni dodatni stroški.
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina Žirafka.si razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Kupec ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
VARNOST PODATKOV
Podjetje Žirafka, spletne storitve, Natalija Bokal, s. p. se v skladu z ZVOP-1 (Zakon o varstvu osebnih podatkov) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
AVTORSKE PRAVICE
Spletna stran, vsi podatki na njej, slike izdelkov, ki prikazani na strani, so last Žirafka, Natalija Bokal s. p., (razen tistih, kjer je naveden drugačen vir) in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah, zato jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti Natalija Bokal s. p.
Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja Natalije Bokal.
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O tem naj obvesti prodajalca na elektronski naslov info@zirafka.si.
V primeru odstopa od pogodbe pošljite izdelke na naslov Natalija Bokal s. p., Krmelj 21a, 8296 Krmelj.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, s priporočeno pošiljko.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 dneh po prejemu vrnjenih izdelkov vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva. V primeru plačila po povzetju, se kupnina kupcu vrne na njegov TRR račun. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot končno sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri izdelkih, ki so bili izdelani po njegovih navodilih in so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri izdelkih, ki so bili izdelani po navodilih kupca, ki so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, ali izdelki, ki so bili že uporabljeni in iz higienskih razlogov niso primerni za nadaljnjo prodajo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neodprto, v nespremenjeni količini in neuporabljeno. Embalaža je sestavni del artikla in jo je ob vračilu prav tako potrebno vrniti v prvotnem stanju v času prejetja izdelka Izdelki morajo biti ustrezno zaščiteni.
V kolikor je bil izdelek narejen po naročilu, menjava izdelka za drug izdelek žal ni možna.
Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.
Pošiljk z odkupnino prodajalec NE sprejema.
Izdelki na naši spletni strani so natisnjeni po naročilu in jih ni mogoče vračati, razen v primeru, da kupec sklepa, da je napaka na strani prodajalca (napačna velikost, barva, napačen tisk, strgano oz.
poškodovano blago …).
Stroške povezane z vračilom blaga nosi kupec.
PRITOŽBE IN REŠEVANJE SPOROV
Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno in v skladu z veljavnimi zakoni. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje sporov pristojno sodišče v kraju sedeža prodajalca. Pritožba se lahko odda pisno po elektronski pošti na info@zirafka.si ali na naslov prodajalca. Postopek obravnave spora oziroma pritožbe je zaupen.